Veelgestelde vragen door zorgprofessionals
Ik wil mij graag inschrijven als zorgprofessional. Wat moet ik allemaal regelen?
Neem telefonisch contact op met één van de medewerkers van Kordaat zorgbemiddeling direct vragen te kunnen stellen of om een kennismakingsgesprek in te plannen.
Welke kosten brengen jullie in rekening?
De zorgprofessional hoeft bij Kordaat niet te betalen.
Wanneer is Kordaat zorgbemiddeling bereikbaar?
Kordaat zorgbemiddeling is 24/7 op het moment dat er personeelstekorten zijn bij een zorginstelling. Voor algemene vragen zijn we bereikbaar op kantooruren, tussen 9.00 en 17.00 uur
Met welke doelgroepen kan ik werken via Kordaat zorgbemiddeling?
Kordaat zorgbemiddeling heeft opdrachten bij verschillende instellingen met verschillende doelgroepen, van de gehandicaptenzorg tot de ouderenzorg en GGZ- Het aanbod van opdrachten is wisselend. Neem daarom contact op met Kordaat zorgbemiddeling
Krijg ik een reiskostenvergoeding?
Voor alle opdrachten geldt dat de werknemer/zorgprofessional een reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer . Het verschilt per zorginstelling of er een reiskostenvergoeding voor het openbaar vervoer is.
Veelgestelde vragen door zorginstellingen
Ik zoek tijdelijk personeel. Kan Kordaat zorgbemiddeling mij hierbij helpen?
We helpen je graag aan zorgprofessionals, waarbij we zorgvuldig kijken naar de juiste match. Hier zijn verschillende mogelijkheden voor. Neem gerust telefonisch contact op of stuur een mailtje naar info@kordaatzorgbemiddeling.nl. We vertellen graag over ons bemiddelingsbureau en op welke manier wij jullie van dienst kunnen zijn.
Betaal ik inschrijfkosten?
Er worden geen inschrijfkosten in rekening gebracht.
We helpen je graag aan flexibele zorgprofessionals zowel op detacheer- als zzp-basis. Neem gerust contact op met een vestiging bij jou in de buurt. We vertellen je graag meer over onze werkwijze en wat we voor jouw organisatie kunnen doen.